2012 m. birželio 5 d., antradienis

01


Nėmėgstu prisistatinėti. Kuomet kažkas bando pristatyti save kaip asmenybes, mokinius, menininkus ar žmones, aš gerokai susimąstau. Ką konkretaus, tiesaus ir teisingo galėčiau pasakyti apie save, jog bet kas tai išgirdęs galėtų suprasti, kad tai tikrai aš? Mėgstu pilstyti iš tuščio į kiaurą, dažnai miniu tai, kad bendram kontekste galbūt neturi didelės reikšmės. Tačiau net ir menkiausios smulkmenos - pavyzdžiui, kokios spalvos žvakides mėgstu, ar komedijas, ar dramas dažniau žiūriu, mane ir daro panašią į mane. Nenoriu daug tuščiažodžiauti ir pačioje pirmoje žinutėje atskleisti visas gyvenimo peripetijas. Manau, šiek tiek vėliau parašysiu daugiau ir kiek labiau įdomių dalykų. Net nežinau kam išvis šį blogą kuriu, tačiau turiu gerą pastebėjimą, kad dažnai iš visiško nežinojimo atsiranda šis tas daugiau.. Galbūt tiesiog noriu kažką turėti juodo ant balto (kartais ir kitokių spalvų), sakykime, kažką panašaus į dienoraštį. Na, tai toli gražu nebus tas įprastas dienoraštis - jokių intymių detalių neminėsiu. Galbūt tiesiog atskleisiu tam tikrus mažmožius iš savo pasaulio, tikėdamasi, jog atsiras žmonių, kuriems tai bus įdomu.. arba tiesiog smalsu. Dažnai vaidensiuos nebyliai - tiesiog keli epizodai iš linksmos, smagios, kartais pilkos kasdienybės, kartais kažkas, ką galėsiu paprasčiau išreikšti žodžiais ir simboliais.

Manau, kaip pradžiai užteks: Esu vardu Justė. Gimiau 1995 m. Šiuo metu gyvenu Vilniuje (esu beveik įsitikinusi, kad greitai savo gyvenamosios vietos ir nekeisiu). Mane dažnai nepagrįstai laiko paplaukusia menininke (dėl paplaukimo lygio galima ginčytis, bet aš manau, jog bent kol kas tas paplaukimas labai stabilioje stadijoje) - tiesa, mėgstu paišalioti, užsiimti įvairiais menkniekiais, kartais ir virtuvėje pasisukioti. Dievinu atgyvenas, kurios kai kuriems sukelia žiovulį, tačiau turi išliekamąją vertę, o tai yra svarbiausia.






 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą